Znalezione produkty występują w kategoriach::
Nazwa produktu
![]() ![]() |
Dostępność | Ocena
![]() ![]() |
Cena
![]() ![]() |
||
---|---|---|---|---|---|
Za nieprzebytymi pustkowiami Arzium, głęboko w ukrytych krainach, wznoszą się Ostatnie Ruiny: miasto podług legend skrywające w sobie artefakt zdolny spełnić najgorętsze pragnienia serca. Ośmiu wędrowców wyruszyło, podróżując bliżej i dalej w poszukiwaniu wskazówek wiodących do starożytnych ruin. Ale czy zdołają przezwyciężyć własną chciwość i wewnętrzne demony? |
![]() 24 godziny |
- |
269,90 PLN
|
Do koszyka | |
Niezależna gra
Wieczorem dzieci wracają do domu – zmęczone, ale z licznymi opowieściami o cudownych wydarzeniach całego, długiego dnia. Nadchodzi wieczór z kolorowym świętem, jego ogromnymi ogniskami oraz jedzeniem z okolic Carcassonne. |
![]() 24 godziny |
- |
115,90 PLN
|
Do koszyka | |
Zostań nikczemnym super - złoczyńcą i podbij świat! |
![]() 24 godziny |
- |
17,90 PLN
8,95 PLN
|
Do koszyka | |
Współpracuj z Rebeliantami lub dołącz do Galaktycznego Imperium. Walka o Lothal trwa! |
![]() 24 godziny |
- |
17,90 PLN
8,95 PLN
|
Do koszyka | |
Wciągająca bitwa powietrzna - aż do ostatniej karty. Sprawdź sam! |
![]() 24 godziny |
- |
16,90 PLN
8,45 PLN
|
Do koszyka | |
Każdy wiek ma swoje wyzwania. Epoka kamienna ukształtowała się przez pojawienie się rolnictwa i przetwórstwa. Zaczyna i rozwija się handel, a cywilizacja zakorzenia się i rozprzestrzenia. |
![]() 24 godziny |
- |
139,90 PLN
|
Do koszyka | |
Guliwer, jako rozbitek wyrzucony na brzeg przez morze, budzi się w Krainie Liliputów. Mali mieszkańcy wyspy boją się go, bo dla nich Guliwer to prawdziwy olbrzym. Dlatego postanawiają go uwięzić. |
![]() 24 godziny |
- |
55,50 PLN
27,75 PLN
|
Do koszyka | |
Wybierz kartę i znajdź na swej planszy Lotto odpowiadający jej obrazek. Liczy się szybkość – inni także mają na to chrapkę! Wygrywa osoba, która jako pierwsza zapełni swą planszę. |
![]() 24 godziny |
- |
35,90 PLN
17,95 PLN
|
Do koszyka | |
Gra w realiach I Wojny Światowej
Czy chcecie się poczuć jak oficer dowodzący w okopach Flandrii? Ta gra daje wam taką szansę! Dowódcy w czasie pierwszej wojny światowej musieli równoważyć życie swoich podwładnych z przewagą strategiczną, którą mogli zyskać nacierając na zalane okopy Flandrii. Gra planszowa Martina Walleca pozwala wam zmierzyć się z tymi decyzjami, umieszczając was w samym sercu akcji, gdzie każda decyzja jest kwestią życia i śmierci. |
![]() 24 godziny |
- |
109,90 PLN
|
Do koszyka | |
Czeka Cię wspaniała przygoda w gospodarstwie. |
![]() 24 godziny |
- |
29,90 PLN
14,95 PLN
|
Do koszyka | |
Twój wuj zostawił ci mały skrawek ziemi na dolnym Manhattanie. To twoja szansa, aby zacząć karierę dewelopera i budować, budować i budować coraz wyżej i więcej. Dołącz do słynnych deweloperów, przyczyniając się do ukształtowania największej metropolii świata: Nowego Jorku! |
![]() 24 godziny |
5.5 |
82,90 PLN
|
Do koszyka | |
Rozszerzenie "Szare eminencje" wprowadza do gry 60 nowych kart, których właściciele zostaną ustaleni w zażartych aukcjach. Teraz możecie wylicytować dla siebie jeszcze więcej fabryk i symboli statusu! |
![]() 24 godziny |
- |
42,90 PLN
21,45 PLN
|
Do koszyka | |
W Rosyjskich Kolejach gracze rywalizują ze sobą o to, kto zbuduje największą i najnowocześniejszą sieć kolejową w Rosji. Aby osiągnąć sukces muszą w odpowiedni sposób gospodarować swoimi robotnikami. Każdy gracz staje przed problemem jak najlepiej wykorzystać ograniczone zasoby, którymi dysponuje. |
![]() 24 godziny |
- |
129,90 PLN
|
Do koszyka | |
Poziom niesamowitości… rośnie… |
![]() 24 godziny |
- |
59,90 PLN
|
Do koszyka | |
Drużynowy zawrót głowy! Wybierz frakcję, potem drugą i zacznij konkretną rozwałkę! |
![]() 24 godziny |
6 |
75,00 PLN
|
Do koszyka | |
W tej grze, poświęconej krajom z całego świata, Twoim zadaniem jest zbieranie kompletów 4 kart, tak zwanych "kwartetów". |
![]() 24 godziny |
- |
17,90 PLN
8,95 PLN
|
Do koszyka | |
Gra z serii Smok Obibok poleca! |
![]() 24 godziny |
- |
34,90 PLN
17,45 PLN
|
Do koszyka | |
Kronika I
W odległych zakątkach świata ukryte są szczątki tajemniczego okrętu spoza niebios, znane jako Zaginione Dziedzictwo. Na wschodnich szczytach, jak głoszą legendy, znajduje się latający raj, ogród nieziemskich rozkoszy, chroniony przez nieludzkiego strażnika. Miejsce to przyciąga poszukiwaczy przygód, ludzi żądnych władzy i świątobliwych starców. Ten kto go odnajdzie może liczyć na nagrodę niepodobną do niczego na świecie. |
![]() 24 godziny |
- |
14,90 PLN
|
Do koszyka | |
Kronika II
Jedno z najsłynniejszych Zaginionych Dziedzictw to Wieża Białego Złota. Metal ten zwiększa efekty czarów i mocy magicznych, co czyni go niezwykle cennym. W niedługim czasie po odkryciu wieży rozwinęły się wokół niej liczne szlaki handlowe, które kontrolowane są przez bezwzględny i potężny kartel. Grupa poszukiwaczy skarbów zaplanowała zuchwały skok. Jeżeli ma być udany złodzieje muszą mieć nie tylko sprytny plan, ale też dużo szczęścia – przed nimi piętrzą się bowiem nieprzewidziane przeszkody. |
![]() 24 godziny |
- |
14,90 PLN
|
Do koszyka | |
Kronika II
Południowe bagna cieszą się złą reputacją miejsca zgniłego, pełnego chorób i potworów. Legendy głoszą, że można tu znaleźć kolejne Zaginione Dziedzictwo. W pobliskich królestwach lud nawiedzają niesamowite sny – wizje świetlistego miecza, który może być zarówno potężną bronią, jak i kluczem do starodawnej pieczęci. Natchnieni tą wizją poszukiwacze przygód ciągną tłumnie na bagna. Nie wiedzą jednak, że przyjdzie im zmierzyć się z dwiema potężnymi istotami: Meduzą, której wzrok zamienia wszystkie żywe istoty w kamień, oraz obrzydliwym Panem Zepsucia – szaloną kreaturą, która według podań była kiedyś strażnikiem Latającego Ogrodu. |
![]() 24 godziny |
- |
14,90 PLN
|
Do koszyka |