Współpraca

Akceptujemy platnosci.pl

Dostawa i Płatności

    1. Ceny w Sklepie są podane przy każdym z Towarów i są wyrażone w złotych polskich, a także stanowią ceny brutto tzn. zawierają podatek VAT.

    2. Ceny Towarów nie zawierają kosztów dostawy, które każdorazowo wskazane są w procesie składania Zamówienia. Całkowita wartość zamówienia obejmuje cenę Towarów oraz koszty dostawy, w przypadku gdy koszty dostawy ponosi Klient.

    3. Zamówione Towary są dostarczane za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej.

    4. Klient ma możliwość uiszczenia ceny w następujący sposób:

      1. przelewem bankowym na rachunek bankowy Usługodawcy (przedpłata);

      2. za pobraniem tzn. gotówką przy odbiorze Towaru (wysyłka za pobraniem),

      3. za pośrednictwem serwisu PayU.pl (udostępnianego przez PayU SA z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 182, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, o kapitale zakładowym w wysokości 4.000.000 PLN, w całości opłaconym, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 779-23-08-495, REGON 300523444) - przelewem albo kartą kredytową/debetową,

    5. Zamówienie Towaru zostanie przekazane do realizacji (do wysyłki) niezwłocznie po zawarciu Umowy sprzedaży, przy czym w przypadku płatności przelewem (przedpłata), za pośrednictwem serwisu PayU wysyłka będzie realizowana dopiero po zaksięgowaniu wpłaty za Towar na rachunku bankowym Usługodawcy.

    6. W przypadku płatności za pobraniem, Klient zobowiązuje się do odbioru oraz uregulowania należności za zakupione Towary (wraz z kosztami przesyłki) bezpośrednio u kuriera doręczającego przesyłkę, lub w urzędzie pocztowym. W przypadku uchylania się Klienta od zapłaty za dostarczoną przesyłkę, tj. w przypadku niewykonania Umowy sprzedaży przez Klienta, Poczta zwróci przesyłkę Sprzedającemu (po 14 dniach od pierwszej próby doręczenia). W takiej sytuacji, tj. w przypadku niewykonania Umowy sprzedaży przez Kupującego Sprzedawca może wezwać Kupującego do jej wykonania, a także żądać naprawienia szkody wyrządzonej mu przez niewykonanie Umowy sprzedaży przez Kupującego, co oznacza w szczególności pokrycie kosztów przesyłki w obie strony oraz wezwania do wykonania umowy, zapłaty.

    7. Przy odbiorze przesyłki z zamówionym Towarem, sugerujemy, aby Konsument sprawdził przesyłkę i wskazujemy, że w przypadku stwierdzenia:

      1. uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki,

      2. niekompletności przesyłki,

      3. niezgodności zawartości przesyłki z przedmiotem Zamówienia,

Konsument jest uprawniony do odmowy przyjęcia przesyłki. W takim przypadku sugerujemy zapisanie uwag lub notatki ze zdarzenia w obecności dostarczyciela oraz niezwłoczne powiadomienie Usługodawcy o zaistniałej sytuacji. W każdym wypadku, w razie uszkodzeń sugerujemy sporządzenie protokołu uszkodzeń w obecności dostarczyciela przesyłki.

    1. Klient niebędący Konsumentem w chwili odbioru przesyłki zobowiązany jest sprawdzić jej zawartość. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia zobowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy Towaru i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych Towaru w trakcie transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę niebędącego Konsumentem i dostawcę przesyłki.

    2. Sprzedawca przypomina, że zgodnie z art. 548. § 1 Kodeksu cywilnego z chwilą wydania rzeczy sprzedanej przechodzą na kupującego (Klienta) korzyści i ciężary związane z rzeczą (Towarem) oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy (Towaru).

    3. Jeżeli Towar ma zostać przesłany przez Sprzedawcę Konsumentowi, niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru przechodzi na Konsumenta z chwilą wydania Towaru Konsumentowi. Za wydanie Towaru uważa się jej powierzenie przez Sprzedawcę przewoźnikowi, jeżeli Sprzedawca nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez Konsumenta.

Koszty wysyłek:

Ceny zostały ustalone jak dla przesyłek do jednego kilograma. Bez względu na to jak dużo produktów zamówisz zapłacisz jak za najlżejszą paczkę. Zamówienia realizujemy od poniedziałku do piątku, w przypadku zaksięgowania wpłaty przed godziną 12:00, tego samego dnia, a w przypadku zaksięgowania wpłaty po 12:00, dopiero w dniu następnym.

Powyżej 250 zł koszty przesyłki pokrywa Bard.pl


odbior osobisty maly.jpg Odbiór osobisty jest możliwy w naszym magazynie przy ulicy Gromadzkiej 46 budynek B II piętro w Krakowie w godzinach:

Poniedziałek-piątek: 8-16

  Kurier Poczty Polskiej:

Przelew: 13 PLN
PayU: 13 PLN
Pobranie: 16 PLN

 


Paczkomaty InPost:

 

 

Przelew: 12 PLN
PayU: 12 PLN
Pobranie: 14,50 PLN

logo gls   Kurier GLS:


Przelew: 13,00 PLN                                    
PayU: 13,00 PLN     
Pobranie: 16,00 PLN

 

 

Globus

 

Wysyłki zagraniczne:

Koszt wysyłki zagranicznej jest określany na życzenie klienta. Koszt jest uzależniony od kraju docelowego, wagi paczki oraz wybranej formy wysyłki. Możliwe formy wysyłki to: paczka pocztowa ekonomiczna, paczka pocztowa priorytetowa, kurier drogowy (tylko na terenie Europy), kurier GLS. Dla wysyłek zagranicznych nie obowiązuje promocja "Darmowa wysyłka powyżej kwoty 250 zł"

W sprawie wyceny wysyłki zagranicznej prosimy o kontakt mailowy przed złożeniem zamówienia.