Współpraca

Wieczne promocje

Akceptujemy platnosci.pl

FAQ

1. Gdzie znajdę informacje o programie lojalnościowym?

2. Co to jest rezerwacja towarowa i na czym ona polega?

3. Co oznaczają ikonki przy produktach?

4. Czym się różnią zamówienia "magazynowe" od zamówień "na zamówienie"?

5. Do ilu dni mogę zwrócić zakupione produkty?

6. Czy macie darmową wysyłkę? Jeśli tak, to od jakiej kwoty?

7. Kiedy będziecie mieli na magazynie "...................." ?

8. Gdzie znajdę informacje dotyczące współpracy klubowej, sponsoringu imprez oraz wypożyczenia games roomu?

9. Zginął mi mail z danymi do przelewu, na jakie konto mam przelać pieniądze?

1. Gdzie znajdę informacje o programie lojalnościowym?

Wszelkie informacje o programie lojalnościowym znajdziesz pod tym linkiem.

2. Co to jest rezerwacja towarowa i na czym ona polega?

Składając zamówienia w naszym sklepie, nasz system zlicza produkty które są zamawiane przez naszych klientów, również produkty zamówione ponad stan magazynu . Dlatego jeśli przychodzi do nas dostawa, priorytetowe jest przydzielenie towaru do zamówień, złożonych uprzednio na stronie Bard.pl. Jeśli chcesz mieć pewność, że otrzymasz towar jako pierwszy i nikt go przed tobą nie wykupi, złóż rezerwację dokonując zakupu poprzez naszą stronę. Gdy przyjdzie dostawa, produkty zostaną automatycznie przydzielone do twojego zamówienia!

Czasami zdarza się, że rezerwacji jest tak dużo, że produkt nie pojawia się jako dostępny. W takiej sytuacji produkt wysyłany zostaje do tych klientów, którzy zdecydowali się go zarezerwować dokonując zakupu. Dlatego jeśli wiesz, że chcesz kupić dany produkt nie zwlekaj, zarezerwuj go już teraz. Tylko w ten sposób masz pewność, że zamówimy go w odpowiedniej ilości.

3. Co oznaczają ikonki przy produktach?

Przy każdym produkcie znajduje się ikona informująca o dostępności produktu:

Dużo - Kolor zielony oznacza że jest co najmniej 6 szt. na stanie.

Mało - Kolor żółty oznacza że zostało 1-5 produktów.

Dostępny wkrótce - Kolor niebieski dotyczy przede wszystkim przedsprzedaży i oznacza że towar możemy zamówić

w terminie podanym przy ikonce.

Brak - Kolor czerwony oznacza że towar jest niedostępny.

Na zamówienie - Oznacza, że towar zamawiamy specjalnie na życzenie naszego klienta, po złożeniu zamówienia

i otrzymaniu przelewu za zamówiony towar.

4. Czym się różnią zamówienia "magazynowe" od zamówień "na zamówienie"?

Na Bard.pl zawsze wiesz czy rzeczy, które kupujesz są na naszym magazynie, czy dopiero musimy je sprowadzić. Towary które są aktualnie na magazynie oznaczone są ikonkami (te produkty wysyłamy w przeciągu 24 godzin od złożenia zamówienia), natomiast produkty "na zamówienie" , to takie które dopiero dojdą na nasz magazyn.

5. Do ilu dni mogę zwrócić zakupione produkty?

Prawo gwarantuje, że każdy zakupiony towar można zwrócić do sprzedawcy w terminie 14 dni.

Jeżeli po zakupach uznasz, że towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz zażądać zwrotu pieniędzy!

    * nie musisz się tłumaczyć dlaczego zwracasz towar!
    * żadnych problemów ani wykrętów.
    * na Bard.pl przysłowie "Nasz Klient nasz Pan" nie jest tylko sloganem.

Zwracamy całą wpłaconą kwotę.

6. Czy macie darmową wysyłkę? Jeśli tak, to od jakiej kwoty?

Tak, wprowadziliśmy darmową wysyłkę. Wszystkie informacje o wysyłce i kosztach można znaleźć tutaj.

7. Kiedy będziecie mieli na magazynie "...................." ?

Kliknij na przycisk    Dodaj do obserwowanych

System automatycznie wyśle e-mail, gdy produkt będzie dostępny na naszym magazynie.

8. Gdzie znajdę informacje dotyczące współpracy klubowej, sponsoringu imprez oraz wypożyczania games roomu?

Informacje na ten temat można uzyskać wysyłając zapytanie na adres konwenty@bard.pl

9. Zginął mi mail z danymi do przelewu, na jakie konto mam przelać pieniądze?

Dane do przelewu to:

Bard Centrum Gier
ul. Batorego 20/17
31-135 Kraków  

nr rachunku:
Credit Agricole
93 1940 1076 3044 8920 0000 0000  
W polu "nazwa zleceniodawcy" proszę wpisać swoje dane adresowe 
W polu "tytułem" proszę wpisać: Zamówienie ID: .... (numer zamówienia)


Dążymy do perfekcji i zrobimy wszystko aby nie zawieźć powierzonego nam zaufania. Wybierając nasz sklep możesz być pewny, że naprzeciw Twoim oczekiwaniom stanie grupa profesjonalistów. Zależy nam, by klienci byli zadowoleni ze swoich zakupów oraz naszej obsługi, by zostali z nami na stałe oraz szepnęli o nas swoim znajomym ; )

 

Załoga bard.pl

Piotr Cebulak

Kacper Bonarek