"Zakup w parze" ![]() |
|
---|---|
CZASOPISMA O GRACH PLANSZOWYCH | 5% |
KOSZULKI DO PLANSZÓWEK | 2% |
KOŚCI ŻYWIOŁY Z LOGO BARD.PL | 5% |
ROZSZERZENIA DO GIER PLANSZOWYCH | 10% |
ROZSZERZENIA DO GIER PLANSZOWYCH | 10% |
Cena w sklepach firmowych: |
85,00 PLN |
Cena internetowa: |
79,90 PLN |
Oszczędzasz: 5,10 PLN |
+ 31 pkt |
Kolejny raz grupa nies?awnych bandytów zaplanowa?a napad na ekspres Union Pacific. Szeryf Samuel Ford jest uzbrojony i ma do dyspozycji wagon - wi??niark?. Czy to wystarczy by pokona? nowe zagro?enie - nieuchwytn? Mei! Szeryf musi mie? si? na baczno?ci, bo Mei potrafi przyczai? si? jak tygrys i atakowa? niczym smok!
Dodatek Colt Express: Szeryf i Wi??niowie wprowadza trójwymiarowy model wagonu wi?ziennego. Szeryf Samuel Ford - nowa grywalna posta? posiadaj?ca odmienne cele ni? bandyci (spe?niaj?c 4 nich - wygrywa rozgrywk?), dzi?ki karcie Pojmanie mo?e zamyka? bandytów w celi Wagonu Wi?ziennego.
Nie zapominajmy o Mei - zasilaj?cej szeregi Bandytów zwinnej akrobatce, która z ?atwo?ci? wspina si? po wagonach. Jej specjalna zdolno?? aktywuje si? podczas zagrania karty Zmiany Poziomu
- wówczas mo?e ona przemie?ci? si? "po przek?tnej", czyli przesun?? si? do wewn?trz lub na dach s?siedniego wagonu.
Colt Express: Szeryf i Wi??niowie mo?na dowolnie ??czy? zarówno z podstawow? wersj? jak i ze wszystkimi dodatkami. Nowe zasady, postaci i wagon sprawiaj?, ?e rozgrywka nabiera nowego wymiaru. Czas kolejny raz wybra? si? na Dziki Zachód!
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry Colt Express.
Zawarto?? pude?ka:
Producent: | Rebel |
Wiek: | 10+ |
Liczba Graczy: | 2 - 8 graczy |
Projektant: | Christophe Raimbault |
Czas Gry: | 30 - 60 minut |
Instrukcja: | Polska |
Wydanie: | Polskie |