"Zakup w parze" ![]() |
|
---|---|
CZASOPISMA O GRACH PLANSZOWYCH | 5% |
KOSZULKI DO PLANSZÓWEK | 2% |
KOŚCI ŻYWIOŁY Z LOGO BARD.PL | 5% |
ROZSZERZENIA DO GIER PLANSZOWYCH | 10% |
Cena w sklepach firmowych: |
47,00 PLN |
Cena internetowa: |
42,90 PLN |
Oszczędzasz: 4,10 PLN |
Czarne historie - G?upia ?mier? 2 to kolejna porcja niewiarygodnych scen. Ich szczególn? cech? jest to, ?e wszystkie te groteskowe, makabryczne i wr?cz niewiarygodne opowie?ci, które s? przedstawione na kartach, wydarzy?y si? naprawd?. Opisane wydarzenia brzmi? absurdalnie i wydaj? si? nieprawdopodobne, wygl?da?y jednak dok?adnie tak, jak je opisano.
Czarne historie to ?wietna propozycja na wakacje. Dzi?ki swym niewielkim rozmiarom mo?na je zabra? ze sob? na ka?dy wyjazd. Co niezwykle istotne, Czarne Historie nie s? wymagaj?ce w odniesieniu do warunków rozgrywki. Tak naprawd? jedynym wymaganiem jest to, aby gracze bior?cy udzia? we wspólnym rozwi?zywaniu zagadki si? s?yszeli.
Do zabawy nie potrzebuj? prawie wcale ?wiat?a (poza tym wymaganym do zapoznania si? z tre?ci? karty i rysunkiem b?d?cym jej ilustracj?) nie mówi?c o specjalnie przygotowanym miejscu do gry czy stole.
Co prawda uznaje si?, ?e w Czarne Historie mo?e bawi? si? 2-15 osób, jednak tak naprawd? nie ma ograniczonej liczby osób, które mog?wcieli? si? w rol? poszukiwaczy - pojedyncz? czarn? histori? mo?e rozwi?zywa? zarówno 2, jak i 20 osób.
Dzi?ki tym wszystkim cechom parti? Czarnych Historii mo?na rozegra? w ogrodzie, na biwaku, przy ognisku, na ?ódce, w ogrodzie, na pla?y… nie ma tutaj praktycznie ?adnych ogranicze?.
Zawarto?? pude?ka: