Akceptujemy platnosci.pl

DOBRA CENA - RYCERZE I ZAMKI

Oceń produkt:
Ocena: brak
Cena w sklepach firmowych:
19,90 PLN
Cena internetowa:
16,90 PLN
Oszczędzasz: 3,00 PLN
+ 6 pkt
Termin wysyłki: 24 godziny
Dostępność: Dużo
  • Opis produktu
  • Kupili też ...
  • Komentarze

Gra planowania i blefu. Gracze wcielaj? si? w rol? wodzów ?redniowiecznych armii. Aby wygra?, musz? jak najlepiej wykorzysta? umiej?tno?ci swoich wojowników piechurów, ?uczników czy konnych rycerzy, albo pot??nego smoka.

Producent: Egmont
Wiek: 6+
Liczba Graczy: 2 - 4 graczy
Projektant: Grzegorz Nawara
Czas Gry: 15 minut
Instrukcja: Polska
Wydanie: Polskie
Na wyczerpaniu
Cena:
35,90 PLN
LOTTO - ZWIERZĘTA Z FARMY 2014
Termin wysyłki:
24 godziny
Wybierz kart? i znajd? na swej planszy Lotto odpowiadaj?cy jej obrazek. Liczy si? szybko?? – inni tak?e maj? na to chrapk?! Wygrywa osoba, która jako pierwsza zape?ni sw? plansz?.
Na zamówienie
Cena:
15,90 PLN
BOSS MONSTER - NIEZBĘDNIK
Poszukiwacze przygód kontratakuj?! Rozszerzenie Niezb?dnik bohatera wprowadza do gry karcianej Boss Monster nowo?? – karty przedmiotów, które zamieniaj? bohaterów w prawdziwe maszyny...
Na wyczerpaniu
Cena:
33,90 PLN
ŁAP ZWIERZAKI!
Termin wysyłki:
24 godziny
Zadaniem graczy jest ?apanie zwierz?t (kur, prosi?t, owiec i jednej krowy), które rozbieg?y si? po ??ce. Gra karciana z prostymi zasadami, zapewniaj?ca emocjonuj?c? rozgrywk? zarówno dzieciom jak i doros?ym graczom.
Na zamówienie
Cena:
24,90 PLN
METROPOLIA - REMONT
Termin wysyłki:
do 14 dni
Dodatek Remont urozmaica gr? w Metropoli? o 73 nowe kraty. Karty przedstawiaj? nowe budynki, które gracze mog? budowa? w swoich miastach. Dostarczaj? one jeszcze wi?cej strategicznych decyzji prowadz?cych do...
Na wyczerpaniu
Cena:
33,90 PLN
WILK, KOZA I KAPUSTA
Termin wysyłki:
24 godziny
Jak przewie?? statkiem wilka, koz? i kapust?? To nie takie proste, poniewa? wilk ma apetyt na koz?, a koza ch?tnie schrupie kapust?! 
Na zamówienie
Cena:
54,90 PLN
KARMAKA PL
Termin wysyłki:
do 14 dni
Karmaka jest strategiczn? gr? karcian?, w której gracze powoli wspinaj? si? po szczeblach Karmicznej Drabiny, rozpoczynaj?c gr? jako ma?e, niewiele znacz?ce ?uczki.