Współpraca

Wieczne promocje

Akceptujemy platnosci.pl

ORBIS PL

Nowość
Oceń produkt:
Ocena: brak
Cena w sklepach firmowych:
135,00 PLN
Cena internetowa:
124,90 PLN
Oszczędzasz: 10,10 PLN
Termin wysyłki: 24 godziny
Dostępność: Na wyczerpaniu
  • Opis produktu
  • Kupili też ...
  • Komentarze

Doszło do magicznej katastrofy, przez którą w eterze krążą regiony pełne wyznawców. Wybieraj je i łącz, by stworzyć idealną krainę! Wioski, monumenty, lasy, a nawet wulkany... Tylko od Ciebie zależy, w jaki sposób powstanie idealny wszechświat!

Orbis to niezwykle przyjemna gra, w której umiejętne planowanie i łączenie różnorodnych zdolności stanowi prostą drogę do sukcesu.

W grze Orbis każdy z graczy wciela się w kreatora światów, który z porozrzucanych, pozornie niezwiązanych ze sobą elementów będzie tworzył zupełnie nową, sprawnie działającą krainę. W grze dostępnych jest 6 rodzajów regionów, które będziemy dobierali, a następnie łączyli według określonego schematu: w piramidę o podstawie z 5 kafli. Jest tylko jedno ograniczenie: aby umieścić kafel w określonym kolorze na wyższych poziomach, pod nim musi znajdować się przynajmniej jeden teren identycznego rodzaju.

W swojej turze każdy z graczy dobiera jeden z kafli i umieszcza go na swojej planszy (wyjątkiem jest kafel boga, który wybieramy tylko raz i umieszczamy na koniec gry, na samym górze swojej świątyni). Wraz z terenami możemy dobierać znajdujące się na nich kolorowe znaczniki – to wyznawcy, którzy z czasem będą stanowili walutę, pozwalającą kupować coraz lepsze (i coraz droższe) kafelki.

Cała zabawa rozpoczyna się w momencie, w którym weźmiemy pod uwagę specjalne zdolności terenów. Każdy z kafelków ma na sobie symbole oznaczające profit, jaki daje po umieszczeniu go w naszym świecie. Są to bonusy natychmiastowe, stałe lub takie, które dadzą nam punkty zwycięstwa na koniec gry. To właśnie umiejętnie ich łączenie stanowi klucz do zwycięstwa.

Dlaczego warto?

  • Orbis to połączenie prostych zasad z wieloma możliwościami odkrywanymi w trakcie gry. Poznanie ogólnego mechanizmu nie stanowi problemu, ale cały potencjał tkwi w budowaniu sieci zależności między dobieranymi kafelkami.
  • Biorąc pod uwagę liczbę różnych kafelków i ich kombinacji, nie ma dwóch identycznych partii w Orbis. Za każdym razem otwierają się przed nami nowe możliwości.
  • Z tych samych przyczyn w tej grze nie ma jednej, uniwersalnej drogi do zwycięstwa. Zawsze jesteśmy w stanie zrobić coś, co (przy odpowiednich działaniach) okaże się dla nas profitem.

Zawartość pudełka:

  • 10 kafli bogów
  • 65 kafli regionów (20 kafli z poziomu 1., 20 z poziomu 2., 25 z poziomu 3.)
  • 100 znaczników wyznawców (po 20 w każdym z 5 kolorów)
  • 18 żetonów dezaktywacji
  • 5 żetonów zniżek (po 1 w każdym z 5 kolorów)
  • 5 żetonów świątyń
  • instrukcja
Producent: Rebel
Wiek: 10+
Liczba Graczy: 2 - 4 graczy
Projektant: Tim Armstrong
Czas Gry: 45 minut
Instrukcja: Polska
Wydanie: Polskie
Na wyczerpaniu
Cena:
35,90 PLN
LOTTO OBRAZKOWE
Termin wysyłki:
24 godziny
Gracze poszukuj? obrazków z kart na swej planszy Lotto. 
Dużo
Cena:
34,90 PLN
SHERLOCK
Termin wysyłki:
24 godziny
Sherlock to wspania?a intelektualna uczta dla ka?dego m?odego detektywa!
Dużo
Nowość
Cena:
34,90 PLN
LEGENDY POLSKIE - SMOK WAWELSKI
Termin wysyłki:
24 godziny
Smok Wawelski prześladuje gród króla Kraka. Pomóżcie pomysłowemu rzemieślnikowi w realizacji jego planu.
Na zamówienie
Cena:
116,90 PLN
WARHAMMER: DISKWARS PL - ZESTAW PODSTAWOWY
Termin wysyłki:
do 14 dni
Warhammer: Diskwars to daj?ca wiele mo?liwo?ci gra, w której dwóch do czterech graczy mierzy si? ze sob? w walce o w?adz? nad Starym ?wiatem. Dzi?ki innowacyjnemu systemowi ruchu, rozgrywka jest szybka i intuicyjna.
Dużo
Cena:
16,90 PLN
DOBRA CENA - BITWA NA MORZU
Termin wysyłki:
24 godziny
Na morzu karaibskim rozgrywa si? wielka bitwa morska. Aby wygra?, musisz u?y? sprytu albo du?ej si?y ognia. Któr? taktyk? wybierzesz?
Na zamówienie
Cena:
49,90 PLN
STRASZNY DWÓR
Termin wysyłki:
do 14 dni
Na wzgórzu za twoim domem znajduje si? pos?pny, opuszczony dwór spowity wieczn? mg??. a pomoc? sprytu oraz wiedzy czerpanej z komiksów przep?dzcie duchy tam, sk?d przyby?y.